Interim management - Obchod

Interim manager je specialistou v dané oblasti a je nasazován do společnosti s konkrétním a časově vymezeným cílem. Typickým cílem interim manažera je například dosažení určité úrovně prodejů, zavedení efektivních HR procesů nebo zajištění hladkého chodu společnosti v době krize.

Potřebujete navrhnout a implementovat efektivní obchodní strategii? Přejete si dlouhodobě navýšit prodeje? Chtěli byste získat větší podíl trhu, ale nevíte, jak na to? Nebo máte nějaké další potřeby v oblasti obchodu?

Využijte služeb našeho interim manažera specializovaného na oblast obchodu - Pavla Třísky.

Jak to funguje?

  1. Na úvodní schůzce nám sdělíte vaše potřeby a cíle.
  2. Následuje audit obchodní strategie a odhad realizovatelnosti cílů v daném časovém úseku.
  3. Po finalizaci úprav dochází k uzavření kontraktu.
  4. Období působení interim manažera ve Vaší společnosti.
  5. Posledním krokem je vyhodnocení výsledků jeho práce.

Tyto kroky jsou pouhým nástinem působení interim manažera ve firmě. Konkrétní řešení je speciálně šité na míru tak, aby co nejlépe naplňovalo potřeby vaší společnosti.

CENA

Interim management v oblasti Obchodu má mnoho parametrů, které jsou nastavitelné dle konkrétních potřeb Vás a Vaší společnosti. Z tohoto důvodu nelze cenu stanovit dopředu a je nutná bližší specifikace zadání. 

Máte-li dotaz ohledně ceny, kontaktujte nás prosím telefonicky, emailem, nebo pomocí okénka "Napište nám".

Máte zájem?

Napište nám!

Galerie

Video

Napište nám

Odeslat

Odeslat emailem

Odeslat